Skelbkite naujienas

naujienos
Photo by cottonbro on Pexels.com

Turite įmonės naujieną ar norite pasidalinti savo pomėgių aprašymu? Esame atviri nepriklausomiems turinio kūrėjams. Susisiekite su mumis ir aptarsime bendradarbiavimo galimybes. Straipsnių talpinimo taisyklės:

  • Straipsnis turi būti ne trumpesnis nei 300 žodžių.
  • Straipsnyje galibūti ne daugiau nei 3 išorinės nuorodos.
  • Straipsnis turi būti unikalus ir niekur kitur neskelbtas.
  • Straipsnyje neturi būti TIK suaugusiems skirto turinio, taip pat turinio, kuris yra nesuderinamas su LR įstatymais.
  • Pageidautina gauti ir legalią straipsnio iliustraciją.

Straipsnius ir paklausimus siųskite el. paštu straipsniai@rasytojas.lt.

Patarimai, apie ką rašyti įmonės naujienose ir straipsniuose

Turite įmonės tinklaraštį, bet nežinote, apie ką rašyti? Tai aktuali problema, kuri gana paprastai išsprendžiama. Ypač tada, kai galite savo straipsniai pasidalinti ir su įvairiais tinklaraščiais arba regioninės žiniasklaidos portalais. Štai keletas konkrečių patarimų.


  1. Pristatykite įmonę per savo darbuotojus ir jų asmenybes. Jūsų įmonės darbuotojai – didžiausia įmonės vertė. Jie vertingi ne tik dėl savo žinių ir sugebėjimų, bet ir dėl savo asmenybės bei indėlio į bendruomenę. Nesvarbu, ar tai direktorius, ar valytoja, tačiau apie visus savo darbuotojus galima paruošti savotišką istoriją. Reikia tik juos pristatyti, ką jie veikia laisvu metu, kaip gyvena, kuo domisi? Gal laisvalaikiu jūsų buhalterė važinėja riedučiais arba skraido parasparniu? Tai labai įdomi informacija, kuri tikrai sulauks teigiamų atsiliepimų socialinėje žiniasklaidoje. Nereikia paslapčių ir asmeninių detalių, pakanka pristatyti žmones ir gauti pora citatų apie tai, kaip jiems sekasi dirbti jūsų įmonėje, kaip jie įsivaizduoja jūsų vertybes.
  2. Jūsų paslaugų nauda. Jei teikiate paslaugas, parašykite keletą straipsnių tema „[Paslaugos pavadinimas] nauda“. Straipsnyje surašykite, kad paslauga yra skirta, kokias problemas sprendžia ir kam ji naudinga. Atminkite, kad net ir mažai reikšminga paslauga yra naudinga ir sprendžia tam tikrą problemą. Jei paslaugų turite 10, rašykite tokius straipsnius kas mėnesį ir turėsite kokybiško turinio visus metus.
  3. Šmaikščiausi klientų skambučiai. Tikriausiai turite kokių nors kuriozinių situacijų iš savo klientų, kuriomis galėtumėte pasidalinti. Detalių nereikia, tačiau iš principo galima papasakoti į kokias komiškas situacijas kas dieną patenka jūsų darbuotojai, kolegos.
  4. Nuotraukų galerija iš įmonės renginio. Kiekviena įmonė bent du kartus per metus turi gana linksmus renginius – tai vasarinis „teambuildingo“ renginys, dažnai gamtoje ir, žinoma, teminis Kalėdinis vakaras. Didesnės įmonės tokių renginių turi kur kas daugiau. Dėl to trumpas aprašymas apie renginį ir nuotraukos iš jo tikrai praskaidrins nuotaiką visiems. Atminkite, kad jūsų straipsnius skaito ir žmonės, kurie norėtų dirbti jūsų įmonėje. Tokia informacija padėtų jiems apsispręsti.
  5. Įmonės socialinė veikla. Gruodžio pabaigoje galima parengti metų įvykių apžvalgą su vadovo kreipimusi. Joje nereikia konkrečių pelno-nuostolio ataskaitos skaičių, tačiau verta paminėti iššūkius, su kuriais susidorojote, naujai iškeltus tikslus, naujai pradėtas paslaugas, naujus darbuotojus ir pareigybes, rinkos situaciją, kuri susijusi su valstybės politika. Per keletą metų susidarys savotiškas įmonės metraštis, kurį paskui bus įdomu pasiskaityti naujai atėjusiems darbuotojams ir partneriams.
  6. Kartą per metus – metų apžvalga. Gruodžio pabaigoje galima parengti metų įvykių apžvalgą su vadovo kreipimusi. Joje nereikia konkrečių pelno-nuostolio ataskaitos skaičių, tačiau verta paminėti iššūkius, su kuriais susidorojote, naujai iškeltus tikslus, naujai pradėtas paslaugas, naujus darbuotojus ir pareigybes, rinkos situaciją, kuri susijusi su valstybės politika. Per keletą metų susidarys savotiškas įmonės metraštis, kurį paskui bus įdomu pasiskaityti naujai atėjusiems darbuotojams ir partneriams.

Skaitykite daugiau apie SEO:

  • Kai SEO neveikia, būtinas SEO auditas

    Ilgą laiką teko girdėti, kad SEO ne tik padidino internetinės svetainės matomumą virtualioje erdvėje, bet ir pardavimus, kol patys susigundėte išmėginti šias paslaugas, tačiau norimų rezultatų taip ir nesulaukėte? Jūsų SEO specialistas atkakliai aiškina, kad internetinio puslapio optimizavimui reikia laiko ir pirmieji rezultatai pasirodo ne iš karto? Jis teisus, SEO gana ilgas ir tikslingas procesas, […]

    plačiau>>

  • Verslo sėkmė su Google reklama: ką turime žinoti?

    Verslo sėkmė su Google reklama: ką turime žinoti?

    Rinkodaros specialistai tvirtina, kad siekiantiems produktyviausių rezultatų būtina pagalvoti apie internetinės rinkodaros privalumus. Šiandien Google reklama yra vienas populiariausių reklamos kanalų, atitinkantis įvairaus amžiaus auditorijos reikalavimus. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Google paieškos sistema naudojasi 98 proc. Lietuvos interneto vartotojų. Kitaip sakant, jei norite būti matomi, turite atsidurti pirmuosiuose Google sistemos puslapiuose. Google reklama padeda bendrauti […]

    plačiau>>

  • Kas yra ir su kuo valgoma SEO duona?

    Kas yra ir su kuo valgoma SEO duona?

    Internetinis marketingas pasiūlo vis naujų būdų, kurie padeda sėkmingai reklamuoti turimas paslaugas. Joks internetinis verslas, kad ir koks puikus jis būtų, nepasieks lubų, jei nepasikliaus marketingo nauda. Paprasčiausiai jį užgoš tie, kurie geba patraukliai save reklamuoti, galiausiai, apskritai nebijo to daryti. SEO paslaugos yra vienas iš būdų pasauliui, na arba bent jau Lietuvai, pranešti, kad […]

    plačiau>>